Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zyphyr Blue
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ontdek de CF Moto 800 MTX Ben jij klaar voor avontuur op de weg? De gloednieuwe CF Moto 800 MTX staat op het punt om jouw rijervaring te revolutioneren!

Waarom kiezen voor de CF Moto 800 MTX?

  • Krachtige Motor: Met een 799cc parallel-twin motor biedt de 800 MTX een indrukwekkende vermogensoutput en een soepel rijgedrag.
  • Geavanceerde Techniek: Uitgerust met een modern TFT-dashboard dat je van alle belangrijke informatie voorziet, zodat je altijd in controle bent.
  • Optimaal Comfort: De ergonomische opbouw en verstelbare vering zorgen voor een perfecte rit, of je nu de stad in gaat of lange tochten maakt.
  • Duurzaam Ontwerp: Robuuste constructie en stijlvolle afwerking maken de 800 MTX een betrouwbare partner voor elke rit.
  • Geavanceerde Veiligheid: Voorzien van ABS, tractiecontrole en diverse rijmodi om je rijervaring aan te passen aan elke situatie.

Wees Erbij! Plaats nu je pre-order bij MotoLeo en zorg ervoor dat jij een van de eerste bent die met de CF Moto 800 MTX de weg op kan! 

Mis deze kans niet! Bezoek onze website of kom langs in onze showroom voor meer informatie.

MotoLeo - Jouw Partner in Motorplezier!

  • 2e Paasdag open van 10 tot 17 uur!

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bluetooth, Boordcomputer, Cruise control, Gearindicator, Handkappen, LED koplamp, Navigatie voorbereiding, Spaakvelgen, Traction controll, USB, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion