Nieuwsbrief:

DUCATI  888 - 1994

Garantie: Ja
33014 Km
ROOD
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (gelegen aan de A58 Breda) Tilburg biedt aan:

Ducati 888 SP5 uit 1994 met slechts 33014km.

Originele Nederlands geleverde limited edition 888 SP5.

Deze 888 SP5 verkeerd in nieuwstaat! De SP series van de 888 zijn de echte superbike racers maar dan met een kenteken. In 1993 kwam Ducati met de laatste 888 sport production de SP5, deze ultieme versie van de 888 is de meest gewilde onder verzamelaars. Met een druk op de knop komt de machtige 888cc 2 cilinder tot leven. Door de carbon Termignoni's klinkt dit als een ware donderslag. Sinds de 888 zijn er meer SP series geweest maar niet zoals deze. De SP5 is een hele pure sportmotor vol emotie door vele Ducatisti gewaardeerd.

Kenners weten dat het hier een collectors item betreft.

Gespreide betaling prive of zakelijk wordt mogelijk gemaakt door Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion