Nieuwsbrief:

DUCATI  996 SPS - 1999

Garantie: Ja
28203 Km
.
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Ducati 996 SPS Superbike! 
De laatste old skool Superbike als doorontwikkeling van de 916 voordat het Testastretta blok werd geïntroduceerd in de 996 R en 998 serie. 
Deze genummerde Sport Production homologatie modellen waren destijds de basis voor de World Superbike modellen! In dat jaar (1999) werd Carl Fogarty kampioen met deze serie Superbike!

De SPS #533 is voorzien van zijn onderhoud en staat volledig klaar voor de nieuwe eigenaar / liefhebber. Voorzien onder andere orignele Mono Posto seat, 50 MM Termignoni systeem, Aluminium subframe, Öhlins stuurdemper en achter schokbreker. 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion