Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 950 - 2019

Garantie: Ja
28620 Km
Rood
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De standaard Hypermotard is 2 cm lager dan de SP, dus ook geschikt voor de ienie-mienie mens, heeft een kortere wielbasis en is daardoor, ten opzichte van de SP iets meer 'maneggevole'.
Specs:
- ABS Cornering Bosch (with Ducati Slide by Brake)
- Ducati Traction Control Evo
- Ducati Wheelie Control Evo
- Ducati Quick Shift up/down Evo
- TFT dashboard
- Daytime Running Light (DRL)

178 KG/114 PK/96 NM
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion