Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER + - 2022

21336 Km
GREY
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11248

Ontdek de opwinding van de Ducati Monster + uit 2022, met slechts 20650 kilometer op de teller. Deze iconische naked bike combineert Italiaans vakmanschap met adembenemende prestaties. Met zijn krachtige motor en wendbare rijgedrag biedt de Monster + een meeslepende rijervaring, of je nu door de stad cruist of de bochtige wegen verkent. Het slanke design en de hoogwaardige afwerking trekken alle aandacht, terwijl geavanceerde functies zoals tractiecontrole en rijmodi zorgen voor een veilige en plezierige rit. Deze Monster + is goed onderhouden en klaar om de weg te veroveren. Mis deze kans niet om eigenaar te worden van een icoon met een speciaal origineel kappenset. Neem vandaag nog contact op voor meer informatie of een proefrit!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion