Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 S - 2014

Garantie: Ja
36186 Km
.
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 118 Nm
Tankinhoud: 18 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Mooie frisse en technisch goed verzorgde Ducati Monster 1200S.

Deze sportive Monster is voorzien van een flink aantal mooie accessoires zoals o.a. Termignoni carbon dempers, Rizoma Bar-end spiegels, GI-pro gear indicator, Garmin navi voorbereiding, donker Fly screen, R&G korte kentekenplaat houder, diverse beschermdelen, etc.  

Vorig jaar, bij 30.000 Km hebben wij bij deze motorfiets groot onderhoud uitgevoerd (Desmo Service) waar o.a. de kleppen zijn gesteld en de riemen zijn vervagen.
Wij leveren deze motorfiets af met een verse set Pirelli's onderhoudshistorie, 2sleutels en 12 maanden garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion