Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Duacti MONSTER 696
- Korte kentekenplaathouder
- Stalen remleidingen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L twin cylinder |
Boring x slag | 88|57.2 |
Cilinder inhoud | 696 |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cylinder Desmodromic |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 80|59|7750 |
Max. koppel | 69|7750 |
Koppeling | meervoudige natte plaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular stalen trellis frame |
Vering voor | Showa 43 mm upside-down vork |
Vering achter | Sachs verstelbare monoshock |
Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 245 mm |
Voorband | 120/60/17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1452 |
Lengte | 2100 |
Breedte | |
Hoogte | 1129 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 163 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe Ducati Monster 696 betekend de volgende generatie in wat ducati noemt "the final word in urban excitement". De Monster 696 oogt als pure fun en gaat prestaties absoluut
|
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken