Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S PIKES PEAK - 2017

€ 14.990,- € 15.290,-
Garantie: Ja
44562 Km
.
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2003
Koppel: 136 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat en dealeronderhouden Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak afkomstig van 2e eigenaar. Deze Multistrada is volledig dealeronderhouden en is reeds voorzien van zijn zeer uitgebreide desmo service. 

Er is nooit op deze motor bezuinigd en is naast zijn originele onderdelen ook voorzien van een compleet MIVV uitlaat systeem inclusief Mapping.
Dit is gedaan om zo de echte Ducati beleving te krijgen. Dit in combinatie met de volledige Öhlins vering is het een waanzinnige rijbeleving!

Deze Multistrada ?wordt volledig rijklaar geleverd inclusief beurt en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, hill hold functie, LED achterlichten, LED koplampen, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion