Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 ENDURO - 2018

12155 Km
N.v.t.
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
ducati - multistrada-1260-enduro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Ducati Multistrada 1260 enduro van bouwjaar 2018 met een kilometerstand van 12155.
De motor komt met boekjes en onderhoud historie, de motor heeft groot onderhoud gehad waarbij de distrubitieriemen, filters, bougies en vloeistoffen zijn vervangen.

Algemene gegevens
Kilometerstand: 12155.
Motortype: 4 takt 2 cilinder twin
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Rood

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 1262 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 116.2 KW / 158 pk
Koppel: 128 NM
Droog gewicht: 225 kg






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion