Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 950 S - 2019

Garantie: Ja
20724 Km
ROOD
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

De 950S is ten opzichte van de standaard Multistrada 950 luxer uitgerust. Zo is de vering aan de voor- en achterzijde niet enkel volledig instelbaar, maar ook voorzien van Ducati’s ‘Skyhook Suspension Evo’ (DSS). Ook is de 950S standaard voorzien van een quickshifter, 5 inch TFT display, cruisecontrol, meesturende verlichting in de bochten en LED-verlichting. En nog voorzien van topkoffer, valbeugels, termignoni einddemper en handvatverwarming. Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion