Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2021

Garantie: Ja
35821 Km
Rood-wit-zwart
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Waanzinnige V4 S !  Net binnen en nog niet gepoetste Multistrada !! Supercomplete motorfiets ! ABS, Riding modes, semi-actieve vering, Keyless Ride, bochtenverlichting, wheelie control, quickshifter, dode hoek waarschuwing,6.5 TFT scherm, verlichte stuurschakelaars, navigatiesysteem, Ducati multimedia Systeem etc.......

Fabrieksgarantie tot 30 september 2025 !!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Adaptive cruise control, Alarmverlichting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Blind spot detection, Bochtenverlichting, Boordcomputer, Carbon voorspatbord, Cruise Control, Elektrisch instelbare vering, Handkappen, Keyless Ride, Kofferdragers, LED dagrijverlichting, LED koplamp, LED mistlampen, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Middenbok, Navigatie, Nederlands geleverde motorfiets, Originele uitlaat, Quickshifter, Riding modes, Spaakvelgen, Special Edition, TFT scherm, Topkoffer in kleur, Van eerste eigenaar!, Wheelie control, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion