Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DUCATI RED
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Nieuwe 2025 Ducati Panigale V2 S!

Te bestellen bij Ducati Assen

Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

Motoren onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie en inruil is helaas op deze motoren niet mogelijk.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion