Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Garantie: Anders

De vernieuwde Ducati Scrambler Icon. Perfect voor de stad of als basis voor een unieke Custom Build.

Ducati introduceert de vernieuwde Scrambler Icon, een veelzijdige motorfiets die liefhebbers van zowel stadsritten als custom builds aanspreekt. De Icon komt met een gestroomlijnde, minimalistische look, die niet alleen stoer oogt, maar ook een perfect canvas vormt voor personalisatie. Ducati heeft deze versie specifiek ontworpen om betaalbaar te blijven, zonder in te boeten op de kenmerkende prestaties en flair waar het merk bekend om staat.
Nieuw op voorraad.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion