Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER SIXTY2 - 2016

8000 Km
Geel
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
ducati - scrambler-sixty2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze lichte, zeer wendbare en vooral super leuke scrambler met titanium Termignoni is perfect voor de beginnende maar ook ervaren motorrijder die niet te veel motor wil. Door de lage zit en weinig eigen gewicht is dit een van de makkelijkst te rijden Ducati motoren.
Deze Sixty2 staat geregistreerd op 35KW/A2 rijbewijs! 
Het is een zeer nette Scrambler 400cc met de classic look.
Een onderhoudsbeurt is gedaan met nieuwe Pirelli banden en distributieriemen (i.v.m. leeftijd )
De Ducati racing Up map zit erbij voor iets meer vermogen. Twee zadels en orginele uitlaat

https://www.gielenmotorsport.nl/aanbod/
Open van 9.00 tot 18.00

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering
  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.

Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, ABS, Titanium Termignoni sportuitlaat met Db-killer en Ducati Up map
Handgreep beugel achter
Classic gele tank
Zij-kentekenplaathouder
Rooster spanningsregelaar
Frame doppen
Led koplamp
ABS
A2 rijbewijs
Verstevigingsbeugel tussen het stuur




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion