Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER URBAN ENDURO - 2015

Garantie: Ja
8226 Km
Groen
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette motor.
Orginelen onderdelen aanwezig
Voor meer informatie kunt u bellen 06-51609377



  • Welkom bij MB Motoren Klazienaveen

    Naast deze motor hebben wij ongeveer nog 40 occasions, die goed onderhouden zijn en scherp geprijsd! 
    Wij ruilen en kopen ook motoren in!
    Ook zijn wij Bovag lid

    Wij zijn te bereiken op tel: 0651609377
    Of mail naar info@mbmotoren.nl

    Wij zijn geopend op de volgende tijden:

    Maandag en dinsdag alleen op afspraak
    Woensdag van 10uur tot 18uur
    Donderdag van 10uur tot 18uur ( s'avonds op afspraak)
    Vrijdag van 10uur tot 18uur
    Zaterdag van 10uur tot 17uur
    Zondag gesloten 


    Graag tot ziens !! 
     
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion