Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 250 - 2024

Garantie: Nee
0 Km
Black edition
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Fantic XEF 250 Black edition.
- Nieuw
- 2024
- Fantic enduro met super mooie opties en perfect voor combinatie cross en enduro.
- Motor staat rijklaar.
- Prijs is INCL BTW, BPM en rijklaar kosten.

DE MOTOR VOOR IEDEREEN

Geweldige prestaties, maar gemakkelijk te beheren, om te voorkomen dat professionele rijders onnodig worden vermoeid en amateurs worden gehinderd. De omgekeerde kop, gecombineerd met een naar achteren hellende cilinder, centraliseert het gewicht en garandeert uitzonderlijke wendbaarheid en indrukwekkende handling.
KLAAR VOOR ALLES
Is er een discipline met meer obstakels en valkuilen dan Enduro


  • U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.
    Bekijk al onze motors op onze site!
    Wij zijn Geopend op de volgende dagen.
    Maandag     13:00 - 18:00
    Dinsdag       Gesloten
    Woensdag    9:00 - 12:00
    Donderdag  15:00 - 20:00
    Vrijdag         10:00 - 20:00
    Zaterdag      9:00 - 12:00
    Zondag        Gesloten 
    Ook op afspraak geopend


     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion