Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 250 - 2023

Garantie: Nee
0 Km
Wit/Rood
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Fantic XEF 250 2023 Nieuw

Te koop aangeboden Fantic XEF 250 modeljaar 2023. De motor is volledig nieuw en direct uit voorraad leverbaar. Geen draaiuren en nooit op gereden.

De Fantic XEF 250 is gebaseerd op de betrouwbare Yamaha techniek met Fantic eigen elektronica en mapping. Perfect geschikt voor enduro gebruik en recreatief terreinrijden. Voorzien van hoogwaardige componenten en uitstekende rij-eigenschappen.

Specificaties
Bouwjaar 2023
250cc viertakt injectie
KYB vering voor en achter
Elektrische start
Aluminium frame
Mapping schakelaar met meerdere rijmodi

Prijs is inclusief btw bpm en rijklaarmaakkosten


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion