Nieuwsbrief:

GAS GAS  EC 400 FSE - 2025

€ 12.475,- € 13.475,-
Garantie: Ja
Nieuw
Rood
gas-gas - ec-400-fse
gas-gas - ec-400-fse
gas-gas - ec-400-fse
gas-gas - ec-400-fse
gas-gas - ec-400-fse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Vorig jaar geïntroduceerd, is het veilig om te zeggen dat onze EC 450F een enorme hit is geweest bij enduro-enthousiastelingen over de hele wereld! Met een serieus bruikbaar koppel bij lage toerentallen is dit ros met grote boring zonder twijfel de perfecte fiets voor diegenen die graag hoge versnellingen met lage toerentallen rijden om snel terrein te bestrijken. Met wendbare rijeigenschappen die meestal op kleinere fietsen te vinden zijn, is het gewoonweg verbluffend hoe onze slimme ingenieurs zo'n wendbare machine hebben gemaakt voor de grootte van de motor.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion