Nieuwsbrief:

GAS GAS  MC 450 FSE - 2025

€ 8.500,- € 9.000,-
Garantie: Nee
46 Uur
ROOD
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
gas-gas - mc-450-fse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Frisse GASGAS MC 450F PRADO EDITION van het bouwjaar 2025.

Motor heeft 46.0 uur gelopen. Slijtage delen in goede staat.
Deze PRADO EDITION beschikt over onder meer het volgende:
- CONNECTIVITY UNIT GPS FENDER KIT
- RED BULL GASGAS FACTORY RACING TEAM GRAPHICS
- BETTER GRIP FRAME PROTECTION KIT
- FACTORY SEAT
- FACTORY WHEELS WITH RED HUB AND SPOKES
- FACTORY SKID PLATE AND FRONT BRAKE DISC GUARD
- FACTORY RACING TRIPLE CLAMPS
- HINSON CLUTCH COVER
- AKRAPOVIC SLIP-ON

Voor meer informatie of vragen, graag even bellen/mailen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion