Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CVO STREETGLIDE 117 - 2022

Garantie: Ja
1700 Km
ZWART
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

te koop: Harley Davidson road glide ST uit 2022 met maar 1043 echte miles op de teller.

Deze prachtige road glide st is voorzien van het krachtige 117ci cvo motorblok.
verder is deze road glide st voorzien van de volgende opties:

*avon handvaten
*10 inch HD stuur stuur
*smoke laag windscherm
*l.e.d. koplamp
*smoke knipperlichten
*Screaming eagle uitlaten e4 goedgekeurde dempers
*screamin eagle heavy breather luchtfilter
*Custom zadel

Tevens is de motor voorzien van het nieuwe boom gts navi scherm.

Super strakke complete nieuwstaat road glide st 117 zoals u van ons gewend bent!

U bent van harte welkom voor een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion