Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU - 2012

Garantie: Ja
34867 Km
Grijs
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • ABS
  • Dit is een BTW Motorfiets !
  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion