Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Altijd ruim 40 Harley-Davidson's op voorraad bij MotoXpert Exclusive te Dronten. Compleet met volledige voertuig VIN historie erbij aanwezig en kilometer controle !!! Wij staan voor garantie en zekerheid.
Harley-Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic 103" Ci
€ 13.950,- of
€ 246,- p/maand *vraag naar de lease voorwaarden
Motor: 1.690 cc / 103 Ci Twin-Cam
Kleur: Ember red / Merlot metallic
Tellerstand: 53.531 Km
Bouwjaar: 2012
Garantie: Ja
Opties en Accessoires:
• Six Speed versnellingsbak
• 5HD1 Nederlends geleverd (2 eigenaren)
• ABS
• Cruise control
• LED Daymaker koplamp
• Led spotlight set
• Vance & Hynes big ovals uitlaten
• Handvatverwarming
• Donkere kuipruit
• Luxe schakelstang
• Hak + teen schakeling
• Etc, etc, etc,.....
• 10 dagen Allrisk verzekering
Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.
Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.
Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.
Met vriendelijke groet en zien u graag,
MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.
Het Spaarne 18
8253 PE Dronten
Telefoon: 06 - 53 63 86 73
Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
Website: www.motoxpert.nl
E-mail: motoxpert@motoxpert.nl
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
Zondag: Gesloten
Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/
Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
https://www.motoxpert.nl/financiering.html
Trefwoorden:
Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire - EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | V-Twin, 4-takt, Luchtgekoeld, Twin Cam 103™ |
Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
Cilinder inhoud | 1.690 cc |
Comp. verhouding | 10:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | Vonkontsteking |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 5.200 tpm |
Max. koppel | 138 Nm bij 3.750 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 liter |
Topsnelheid | 160 km/u |
ABS | optie |
Frame | Ruggengraatframe, staal |
Vering voor | 41,3mm telescopische voorvork |
Vering achter | Korte luchtdempers |
Remmen voor | 2x 292mm Schijf, 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | 292mm enkele schijf, 4-zuiger remklauw |
Voorband | NW 130/80B17 65H |
Achterband | NW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1.625 mm |
Lengte | 2.600 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 693.4 mm |
Drooggewicht | 394 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Importeren
U bent al enige tijd op zoek naar die ene motor maar kunt hem niet vinden in Nederland en zelf importen is voor u een onbekende weg. Dan helpen wij u graag bij zowel het vinden als het importeren van uw droommotor.
Inkoop
Wij kopen graag uw motor in, omschrijf in het reactieformulier zo compleet mogelijk uw motor. Vermeld duidelijk merk, type, opties en km. stand in en voeg duidelijke foto’s erbij. Wij reageren dan terug met onze bieding.
Bemiddeling
Zoekt u iets exclusiefs, een anders-dan-anders occasion? Dan bent u bij ons op het goede adres. Ook als wij de motor van uw dromen niet hebben staan kunnen wij samen met u in onze database kijken wat andere op voorraad hebben.
 | Dronten, Flevoland |
 | 06-53638673 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken