Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOB FXDF - 2014

€ 13.995,- € 14.500,-
Garantie: Ja
27493 Km
Denim Black
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Specificaties FXDF Fatbob

Door omstandigheden zijn wij momenteel alleen geopend op afspraak. Heeft u interesse in een motor, dan kunt u via e-mail contact met ons opnemen voor een afspraak: info@harliepleats.nl

- 103CI / 1690 cc
- 6 versnellingen
- Dubbele koplamp
- 49 mm voorvorkpoten
- Zwarte velgen
- Screamin eagle heavy breather luchtfilter
- Vance & Hines twin slash uitlaatdempers
- Bagagerekje
- ABS Remsysteem
- Forward controls
- Twin ring led achterlicht
- Dubbele voorrem
- VIN: 5HD1GYMC1EC304406
 
  • FXDF Fatbob uit 2014 in matzwarte kleurstelling. Betreft de ge-update variant van het nieuwe model fatbob uit 2014, toen deze versie voor het eerst op de markt kwam als opvolger van de fatbob serie zoals geproduceerd tussen 2008 & 2013. Motorolie / oliefilter , versnellingsbak en primaire olie zijn vervangen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion