Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTFI - 2001

Garantie: Nee
45459 Km
Blauw/Wit
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer strakke Harley-Davidson FLSTFI (Injectie) FAT BOY 1450, deze motor is perfect onderhouden en heeft recent groot onderhoud(€1.600,-) gehad inclusief nieuwe banden.
  • Inruil is mogelijk*.

    Proefrit is mogelijk naar overeenstemming.

    Wilt u een motor bezichtigen of een proefrit maken?
    Geen probleem! Bel of mail ons voor een afspraak.

    06- 205 08 505 / info@vdh-motoren.nl


    *In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren*
    *Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties
    *Complexe diagnose en reparaties
    *Opbouwen van accessoires en complexe componenten
    *Schade afhandeling en reparaties
    *Uitgebreide financierings opties*
    *Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    *10 dagen gratis All Riskverzekering**
    *Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Kijk voor nog meer zeer nette occasions op www.vdhmotoren.nl 
    VDH Motoren
    Industrieweg 23
    6651KR Druten
    06-20508505


    Volg ons ook op:
    Instagram    : @vdhmotoren
    Facebook    : @vdhmotoren

    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten

     

Opties en Accessoires:
Screamin Eagle II uitlaten
Saddlemen leren zijtassen
SwitchBlade windscherm
Complete aangekleed met originele H-D chrome accessoires




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VDH Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion