Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
WINTER DEAL !!!! Super blitze Heritage Mexican style.
Verlengd voor spatbord',
Verlengd achterspatbord,
Vance & Hines Short Hots,
Mexican style Ape,
Arlen Ness intake,
Prachtige Custom Paint.
Side Mount,
Vin Nr.: 1HD1YBK15NB049123.
Onze geadverteerde prijs is all-in rijklaar met Motorgarantie.
- bekijk onze shop: https://youtu.be/819_g7ICW0I
Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom.
Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is. De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!
Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.
Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.
Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!
trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Milwaukee-Eight® 107 |
Boring x slag | 100|111 |
Cilinder inhoud | 1746 |
Comp. verhouding | 10,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 155|3,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9,311 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18,9 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 4-zuigers, vast |
Remmen achter | 2-zuigers zwevend |
Voorband | 130/90B16,53H,BW |
Achterband | 150/80B16,77H,BW |
Wielbasis | 1,630 |
Lengte | 2,415 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 680 |
Drooggewicht | 316 |
Leverbare kleuren | Vivid Black,Billiard Teal,Deadwood Green,Midnight Crimson |
Beschrijving | DIT IS DE PERFECTE MOTOR VOOR
Rijders op zoek naar opwindende trips naar het buitenland
Kilometers maken met volledige spatborden en verwijderbaar windscherm
Milwaukee-Eight® 114 V-Twin motor en spaakwielen |
Motorhuis Seppe is gevestigd in het gezellige West-Brabantse dorp Bosschenhoofd.
Tussen Breda en Roosendaal, onder de rook van Vliegveld Seppe. In de winkel is een showroom waarin de nieuwe en gebruikte motorfietsen naast elkaar te vinden zijn.
Tevens hebben wij een uitgebreide kledingshop met toonaangevende merken, waaronder Shoei, Richa en Alpinestars. In onze werkplaats zorgen onze monteurs ervoor dat uw motor in optimale conditie blijft.
Ook andere merken kunnen bij ons voor onderhoud terecht. In de showroom vindt U de laatste nieuwe modellen van Suzuki. Tevens is het mogelijk om op een aantal nieuwe modellen een proefrit te maken. De lijst met demo’s treft U aan op deze pagina.
Maak altijd wel geheel vrijblijvend een afspraak. Voor onze klanten bieden wij een bestelservice voor originele Suzuki onderdelen. Bestellen voor 12.00u, is de andere dag (indien op voorraad bij de importeur) voor 10.00u in huis.
Voor vragen en/of opmerkingen kunt U altijd bij ons terecht, zowel telefonisch (0165-312348) als via e-mail info@motorhuis-seppe.nl Team Motorhuis Seppe
| Bosschenhoofd, Noord-Brabant |
| 0165-312348 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken