Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-
Voor meer informatie even bellen naar:
Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
Gijbelandsedijk 76
2974VE Brandwijk
Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
Zaterdag geopend van 9-16 uur
Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
Inruil wel mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96B™ |
Boring x slag | 95.3|111.1 |
Cilinder inhoud | 1548 |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 64|47,7|5.300 |
Max. koppel | 117|3200 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.31 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.9 |
Topsnelheid | 180 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 110 mm |
Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 2-zuigerremklauw |
Voorband | MT90B16 72H |
Achterband | 150/80B16 71H |
Wielbasis | 1635 |
Lengte | 2405 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 648 |
Drooggewicht | 326 |
Leverbare kleuren | Vivid Black; Pewter Pearl; Dark Blue Pearl; Red Hot Sunglo (New); Two-Tone White Gold Pearl/Pewter Pearl; Two-Tone Deep Turquoise/Antique White (New); Two-Tone Flame Blue Pearl/Pewter Pearl (New); Two-Tone Red Hot Sunglo/Smokey Gold |
Beschrijving | |
Alleen Top Occasions.
Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de In- en Verkoop van Motoren.
Wij zijn voortdurend op zoek naar mooie motoren die we tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden!
Uiteraard kunt U ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van Uw motorfiets.
| Brandwijk, Zuid-Holland |
| 0184-642245 |
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken