Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  PAN AMERICA RA 1250 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
VIVID BLACK
harley-davidson - pan-america--ra-1250
harley-davidson - pan-america--ra-1250
harley-davidson - pan-america--ra-1250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Harley-Davidson Pan America 1250ST is de ultieme motor voor avontuurlijke rijders die op zoek zijn naar prestaties, comfort en technologie. Met de Revolution® Max 1250-motor, die 149 pk en 127 Nm koppel levert, biedt deze motor ongekende kracht voor zowel asfalt als ruw terrein. Dit maakt de Pan America 1250ST perfect voor lange ritten en off-road avonturen.



Krachtige prestaties en geavanceerde technologie

Dankzij de verlaagde ophanging en 17-inch gegoten aluminium wielen, gecombineerd met Michelin® Scorcher Sport-banden, heeft de Pan America 1250ST uitstekende handling en stabiliteit, ongeacht het terrein. De quickshifter zorgt voor soepel schakelen zonder het gebruik van de koppeling, wat de rijervaring bijzonder aangenaam maakt. Bovendien zorgen de Brembo-remmen voor superieure controle en veiligheid tijdens het remmen.


Comfort en ontwerp voor avontuur

De Pan America 1250ST biedt niet alleen kracht, maar ook comfort voor lange ritten. Het lage zadel en het gestroomlijnde smoked windscherm zorgen voor bescherming tegen de wind, terwijl het verlaagde ontwerp het vertrouwen van de rijder vergroot. Of je nu op de snelweg rijdt of off-road gaat, deze motor biedt een comfortabele en gecontroleerde rijervaring.



Belangrijkste kenmerken van de Harley-Davidson Pan America 1250ST:


- Revolution® Max 1250-motor met 149 pk en 127 Nm koppel

- Verlaagde ophanging en 17-inch wielen voor verbeterde handling

- Quickshifter voor soepel schakelen zonder koppeling

- Brembo-remmen voor uitstekende remkracht en controle

- Laag zadel en smoked windscherm voor extra comfort en bescherming


De Harley-Davidson Pan America 1250ST is vanaf medio april 2025 beschikbaar. Wees een van de eersten die deze motor rijdt en ervaar het ultieme avontuur. Reserveer nu je exemplaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion