Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2023
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Revolution™ Max 1250 |
Boring x slag | 105|72 |
Cilinder inhoud | 1252 |
Comp. verhouding | 13.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | 150|112|8750 |
Max. koppel | 128|6750 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 13.11 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21.2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 47 mm upside-down voorvork met compressie, rebound en verstelbare veervoorspanning. Aluminium kroonplaten |
Vering achter | Linkage-gemonteerde, piggyback monoshock met instelbare compressie, rebound en hydraulisch instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Voor: radiaal bevestigde monoblock 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | Achter: zwevende enkele remklauw |
Voorband | 120/70R19 60V |
Achterband | 170/60R17 72V |
Wielbasis | 1580 |
Lengte | 2270 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850-875 |
Drooggewicht | 242 |
Leverbare kleuren | 6 beschikbare kleuren |
Beschrijving | De Pan America™ 1250 herdefinieert Adventure Touring. Ontworpen voor avontuur, gebouwd om grenzen te verleggen.
De 1250 Special is afgeladen met premium features, klaar om de gevestigde orde in de categorie van de troon te stoten. |
| Dealerschappen: BUELL, HARLEY-DAVIDSON |
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
| Heteren, Gelderland |
| 026-4742657 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken