Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BILLIARD GRAY &
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Deze nieuwe 2024 FLTRX Rod Glide 117 chrome blok in de kleur Billiard Grey is op bestelling leverbaar.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Heb je De Harley-Davidson van je dromen gevonden, maak NU een afspraak voor een bezichtiging of eventueel een proefrit op je toekomstige H-D.
U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home

Wij hebben deze prachtige H-D binnenkort uit voorraad leverbaar en jij kunt hier binnenkort op rijden!! Bel voor een offerte of kom gezellig langs. De koffie staat klaar. Btw is eventueel zakelijk te verrekenen, vraag deze info. Best wel interresant!

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt. Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:

- Inruil van andere merken motoren en /of auto's is geen probleem.
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

H-D Oude Monnink Motors is al meer dan 50 jaar Harley-Davidson dealer en daarmee de oudste van Nederland.

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion