Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2005

€ 15.470,- € 16.200,-
Garantie: Nee
45200 Km
Groen Metallic
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Een door mij zelf gebouwde Mexicane op basis van een Roadking 1450 Twin-Cam injectie.
Nagenoeg alles is hier aan verbouwd en vernieuwd, ik zal het allemaal opnoemen onder aan deze tekst, maar dit MOET je gewoon in het echt zien.
Er is nergens op bezuinigd en dat zie je ook als je deze Mexicane Roadking ziet, geweldig spuitwerk en gebouwd zoals een Mexicane behoort te zijn.
Deze Roadking is een Nederlands geleverde Harley en is dus een 5HD, iets meer dan 45.000 gelopen en is in 2005 op naam gekomen.
Als je nu eens iets echt speciaals zoekt...........nou hier is hij dan !!
* Big-Spoke 21-18 inch incl. White Wal / Speciale paint Job / Chrome Handelbars / Chubby Stuur / Kingstone Spiegels / Nieuwe Koppeling Rem kabels / Arlen-Ness Big Soccer Airfilter / Mustang Soloseat / Stretched Koffers incl. binnentassen / Led Smoke achterlicht / CVO Tank embleem en diverse extra Chrome details aan het motorblok.

 


Opties en Accessoires:
Compleet opnieuw opgebouwd en voorzien van vel extra's en prachtig nieuw spuitwerk




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HD Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion