Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL FXDR 114 - 2019

Garantie: Ja
3062 Km
ZWART
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Consignatie motor, geen inruil op mogelijk

Betreft een BTW Motor
Opties en Accessoires:
Jekill and hyde electronisch regelbare uitlaat, Motogadget mo.blaze pin turn signal set, Sceaming eagle heavy breather air filter, Special paint pinstriping orange-grey, Thunderbike air ride suspension kit, Thunderbike belt guard black, Thunderbike chin fairing gp-style long, Thunderbike custom seat diamond double stich, Thunderbike efi-cover black, Thunderbike foodpegs v-tech design, Thunderbike forward control kit black, Thunderbike fronrfender, Thunderbike front axle cover set black, Thunderbike grips base satin black, Thunderbike handlebar clip-on lowering black, Thunderbike mirror set black, Thunderbike mounting kit forward controls, Thunderbike puly break kit remsysteem (ombouw naar 1 zijdig), Thunderbike rear fender gp-style, Thunderbike side cover kit gloss black, Thunderbike sidemount bracket license plate black, Thunderbike site jiffy, Thunderbike tank mount black, Thunderbike toppers base drilles bi-color, Thunderbike “destruction’’ voorvork verlaging, Vernieuwing voor- en achterband in 2023




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion