Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER LOW XL 883 L - 2006

Garantie: Ja
23885 Mls
ZWART/WIT
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
harley-davidson - sportster-low-xl-883-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2006

Opmerking:
Deze 883L SPORTSTER is uitgevoerd met, Sissybar en bagagerek,Lederen zijtassen,valbeugel, Luxe handvatten,
en afneembaar windscherm


De verkoopprijs van de motor is inclusief afleveringskosten:
- 1 jaar H-D Originals Warranty garantie
(Europa dekking)
- Servicebeurt volgens fabrieksspecificatie
- Professionele reinigings- en poetsbeurt
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- Voertuig registratie
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)


De verkoopprijs van de motor is inclusief afleveringskosten:
- 1 jaar H-D Originals Warranty garantie
(Europa dekking)
- Servicebeurt volgens fabrieksspecificatie
- Professionele reinigings- en poetsbeurt
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- Voertuig registratie
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion