Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER ROADSTER - 2004

Garantie: Ja
91518 Km
ZWART
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
harley-davidson - sportster-roadster
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2004

Heb je De Harley-Davidson van je dromen gevonden, maak NU een afspraak voor een bezichtiging of eventueel een proefrit op je toekomstige H-D.
U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Mooi en zeer goed onderhouden Sportster XL 1200R van 2004. Deze Sportster heeft slechts 91518 km gereden en niet van nieuw te onderscheiden. Sportster is door ons nieuw geleverd en onderhouden!

De super mooie Sportster wordt geleverd inclusief de volgende punten:

- Afleveringsinspectie
- 3 maand garantie
- Poetsbeurt
- Voertuig registratie
- 10 dagen Gratis H-D Insurance (Casco met Plusdekking )

De vermelde prijs van deze occasion is de standaardprijs. Wij adviseren u bij een gebruikte motor een afleveringpakket van € 395,- . Vraag onze adviseurs naar de voordelen van dit pakket.Financiering of Lease evt zakelijke Lease tegen aantrekkelijke voorwaarden.

Onze webshop : www.harleyoudemonninkonline.nl

Openingstijden:
09.00 - 18.00u. dinsdag t/m vrijdag
09.00 - 16.00u. zaterdag

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS
Rientjesoven 18
7622 HG Borne 074-2040740

---3100 m2 H-D Fun-----

Voor meer info of vragen mail naar : info@oudemonninkmotors.nl

Wij gevestigd op de Veldkamp in Borne/Hengelo in het verlengde van Bauhaus en de Ikea en aan de autosnelweg a1.

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion