Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW - 2016

7983 Km
Zwart
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Harley Davidson XL 1200 T sportster Superlow

zeer mooie motor uitgevoerd met makkelijk demontable sissy bar tour zadel en lederen zadeltassen set.

bouwjaar 2016
kilometerstand 7983

Garantie ja 
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion