Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk: Harley-Davidson
Type: FLSTSCI / Springer classic
Bouwjaar: 2006
KM stand: 31852 Km
Kleur: Blauw
Cilinder inhoud: 1450 cc
Btw marge: Marge
Garantie: 3 Maanden
Opties en Accessoires: Springer voorvork af fabriek.
Harley-Davidson alarm systeem.
Harley-Davidson springer tassen.
Hak / teen schakeling.
Afneembare rugleuning.
Cross over uitlaten
Originele tassen aanwezig
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 45° v-twin |
Boring x slag | 95,3|101,6 |
Cilinder inhoud | 1.449 |
Comp. verhouding | 8,8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 68|50,7|5.500 |
Max. koppel | 104|3.750 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10/11 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 180 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare springervork, veerweg 112 mm |
Vering achter | stereodempers, veerweg 109 mm |
Remmen voor | enkele 292 mm schijf |
Remmen achter | enkele 292 mm schijf |
Voorband | MT 90 B 16 |
Achterband | 150/80 B 16 |
Wielbasis | 1.630 |
Lengte | 2.400 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 658 |
Drooggewicht | 322 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kenmerkend voor de Softtail Springer Classic is het zwartkleurig motorblok met chromen deksels, zwart en chromen Springer voorvork, dubbele uitlaat, brede banden, voetsteunen, hardtail-styling met onzichtbare vering, FL achterspadbord, beach-stijl stuur, tombstone achterlicht en een snel te wisselen solo-of duo-zitje. |
Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn.
Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions.
Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft.
U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom.
De koffie staat altijd klaar.
vriendelijke groet.
Team Joey’s Motor Ranch.
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 055-2019811 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken