Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL - 2006

Garantie: Ja
31852 Km
Blauw
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                    Harley-Davidson
Type:                    FLSTSCI / Springer classic
Bouwjaar:             2006
KM stand:             31852 Km
Kleur:                    Blauw
Cilinder inhoud:    1450 cc
Btw marge:           Marge
Garantie:               3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Springer voorvork af fabriek.
Harley-Davidson alarm systeem.
Harley-Davidson springer tassen.
Hak / teen schakeling.
Afneembare rugleuning.
Cross over uitlaten
Originele tassen aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion