Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk: Harley-Davidson
Type: FLSTSCI / Springer classic
Bouwjaar: 2006
KM stand: 31852 Km
Kleur: Blauw
Cilinder inhoud: 1450 cc
Btw marge: Marge
Garantie: 3 Maanden
Opties en Accessoires: Springer voorvork af fabriek.
Harley-Davidson alarm systeem.
Harley-Davidson springer tassen.
Hak / teen schakeling.
Afneembare rugleuning.
Cross over uitlaten
Originele tassen aanwezig
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 45° v-twin |
Boring x slag | 95,3|101,6 |
Cilinder inhoud | 1.449 |
Comp. verhouding | 8,8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 68|50,7|5.500 |
Max. koppel | 104|3.750 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10/11 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 180 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare springervork, veerweg 112 mm |
Vering achter | stereodempers, veerweg 109 mm |
Remmen voor | enkele 292 mm schijf |
Remmen achter | enkele 292 mm schijf |
Voorband | MT 90 B 16 |
Achterband | 150/80 B 16 |
Wielbasis | 1.630 |
Lengte | 2.400 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 658 |
Drooggewicht | 322 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kenmerkend voor de Softtail Springer Classic is het zwartkleurig motorblok met chromen deksels, zwart en chromen Springer voorvork, dubbele uitlaat, brede banden, voetsteunen, hardtail-styling met onzichtbare vering, FL achterspadbord, beach-stijl stuur, tombstone achterlicht en een snel te wisselen solo-of duo-zitje. |
Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn.
Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions.
Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft.
U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom.
De koffie staat altijd klaar.
vriendelijke groet.
Team Joey’s Motor Ranch.
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 055-2019811 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken