Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE CVO FLHXSE - 2010

Garantie: Ja
86576 Km
Roodmetallic
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Origineel NL-geleverde CVO van de 2e eigenaar met taxatierapport á € 18.800,-, facturen van revisie versnellingsbak, nokkenasketting en nieuwe banden aanwezig.

ABS, origineel alarmsysteem met 3 fobs, donker windscherm, valbeugels met highway-steps, donkere knipperlichten, Screamin Eagle luchtfilter, floorboards, afneembare sissybar, stretched kofferset, apehanger, cruise controll, Garmin navigatie voorbereiding, Skull tankdop, radio-/cd, hak/teen schakeling.


 

  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Apehanger, Audio, Cruisecontroll, Facturen aanwezig, Highway steps, Keyless Entry & Go, Kofferset, Navigatie voorbereiding, Sissybar, Startonderbreking, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion