Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD MUSCLE VRSCF - 2010

Garantie: Nee
29440 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Geen

Verkoop in opdracht van een klant; in zeer goede staat verkerende Harley-Davidson V-rod Muscle VRSCF van 2010:

Vivid Black;
29.440 km (5HD);
ABS;
KessTech regelbare uitlaatdempers;
Navigatiehouder;
Handvatverwarming;
Sidemount kentekenplaathouder;
Druppellader-aansluiting;
HD-Alarm met 2x FOB.

Deze V-rod Muscle is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘9-' op een schaal van 1:10.

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion