Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD STREET ROD VRSCR - 2005

15046 Km
Zwart
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson V-Rod Street Rod VRSCR

Kenteken: MZ-XZ-29
VIN: 5HD1HCZ406K801780

Zeer nette en origineel Nederlandse Street Rod keurige originele motor.
De V-Rod heeft slechts 3 eigenaren gehad waarvan de eerste de Harley 7 jaar gereden heeft.

Een echte en mooie onverbouwde V-Rod met Supertrapp Exhaust voor een heerlijke uitlaatroffel..
Kom langs om deze Harley te bekijken of bel 072-5119292 voor info of afspraak.

 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion