Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  WIDE GLIDE FXDWG DYNA - 1999

Garantie: Ja
60352 Km
Geel / Zwart
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk:                   Harley-Davidson
Type:                   FXDWG / Dyna Wide Glide
Bouwjaar:            1999
KM stand:            60352 Km
Kleur:                   Geel / Zwart
Cilinder inhoud:    1450 cc
Btw marge:           Marge
Garantie:               3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Tenzij anders vermeld

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
CV carburateur.
Forward controls.
Screamin Eagle dempers
Luggage rack.
Sissy-bar
Fastlane knipperlichten voor.
Mini Knipperlichten achter.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion