Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  WIDE GLIDE FXWG - 2005

3977 Mls
Antracite
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
harley-davidson - wide-glide-fxwg
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Harley-Davidson FXDWG Dyna Wide Glide.
57-MN-PR   Vin 1HD1GPW115K304103

Prachtige originele Dyna Wide Glide mnet smetteloze historie.

Een mooie Harley met een uniek verhaal, deze motor is nieuw aangekocht in USA door een Nederlander die daar woonde en werkte.
Bij verhuizing terug naar Nederland ging de Harley mee, maar het verschil in weer en wegen tussen NL en USA is zo groot dat de Dyna 
in de garage bleef staan. En uiteindelijk ingeruild is op een vierwieler.
Zo kwam deze WideGlide bij ons terecht en staat nu klaar voor nieuwe avonturen, wij leveren de Dyna inclusief afleverbeurt en garantie zonder meerprijs.

Interesse? Kom langs voor een proefrit of bel 072-5119292 voor extra info.


 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.


  • PRIVATE LEASE BIJ AXELSBIKESHOP

    Private Lease is te vergelijken met het huren van een motor. Je sluit een overeenkomst af voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst lever je de motor gewoon weer in. Het risico van eventuele onderhoudskosten en een restwaarde aan het einde van het contract is voor ons. Wil je de motor alsnog zelf overnemen, dan kan dat altijd. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.


    Als je bij ons een Lease-contract afsluit zijn daar de volgende kosten bij inbegrepen:
    Afschrijving
    Afleverkosten
    Schade & reparatie
    Wegenbelasting
    All-risk verzekering
    Pechhulp
    Banden
    Onderhoud bij jouw merkdealer

    Dus een all-in abonnement, jij betaald enkel de brandstof!

    Persoonlijk advies? Wij helpen u graag.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion