Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 HORNET SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT BALLISTIC B
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Onze Hornet-familie is compleet en de leider van de korf komt nu met een flinke angel in de staart.

De nieuwe CB1000 Hornet heeft een viercilindermotor die gebouwd is om over het asfalt te scheuren met een ongeziene punch voor deze klasse.

Throttle By Wire zorgt voor precieze controle, terwijl het chassis is uitgerust met een instelbare Showa 41mm SFF-BP USD-vork en een Pro-Link achterschokdemper.

De onversneden agressiviteit van een straatgevecht wordt kracht bijgezet door de scherp gestileerde, dubbele ledkoplampen; een 5-inch TFT-kleurenscherm en Honda RoadSync-connectiviteit zorgen voor de nodige branie aan boord.

Ben je klaar om in de aanval te gaan?
The CB1000 Hornet SP goes next level!

Prestatieboost
De motor van de Hornet SP levert een extra 4 kW piekvermogen en 2 Nm koppel - en een snelle quickshifter zorgt ervoor dat je er alles uit haalt wat erin zit.

Veringupgrade
De Öhlins® TTX36 Pro-Link achterschokdemper past automatisch de veervoorspanning aan; de ingaande en uitgaande demping zijn volledig instelbaar.

Raceremmen
Radiaal gemonteerde Brembo Stylema® vierzuigerremklauwen bijten in zwevende 310 mm remschijven.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion