Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R ABS - 2011

€ 6.750,- € 7.450,-
28420 Km
Rood - wit - blauw
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Winteractie! Nu tot €2000,- korting!

Nu te koop van €7450,- voor €6750,-

Super Nette Honda CB1000R ABS, NU bij ons in de Showroom.

Deze CB1000R is voorzien van de volgende opties en accessoires:

* ABS
* Digitaal display
* Led dagrijverlichting
* Korte kentekenplaathouder
* Radiatorcover
* Onderhoudshistorie

Bekijk onze website voor deze en nog veel meer mooie jonge occasions!

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion