Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Honda CB1000-R C-ABS in absolute originele nieuwstaat compleet met comfort zadels voor + achter en onderhoudsgeschiedenis.
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde viercilinder in lijn 4-takt |
Boring x slag | 75|56.5 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 11.2:1 |
Kleppen | 16 kleps DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-F1 electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computer gestuurde digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 125|92|10000 |
Max. koppel | 99|7750 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.538 (33/13) |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 43 mm HMAS upside down vork traploos instelbaar, 120mm veerweg |
Vering achter | Monoshock met gasgevulde HMAS demper, 10 voudig instelbare ingaande demping en traploos instelbare uitgaande demping, 128mm veerweg. |
Remmen voor | 310 x 4,5 mm dubbele schijfrem met radiaal opgehangen vierzuigerremklauwen (optioneel Combined ABS) |
Remmen achter | 256 x 5 mm schijfrem met enkelzuiger remklauw (Combined ABS optioneel) |
Voorband | 120/ZR17 (58W) |
Achterband | 180/55ZR (7300) |
Wielbasis | 1445 |
Lengte | 2105 |
Breedte | 805 |
Hoogte | 1095 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 222 |
Leverbare kleuren | Pearl Siena Red / Pearl Nightstar Black . Pearl Nightstar Black. Pearl Cool White. |
Beschrijving | Pretpakket
Een 1000cc pretpakket in een agressieve styling, dat is de definitie van de Honda CB1000R. Een streetfighter pur sang, met een fraaie enkelzijdige swingarm, een prominente, laaggeplaatste uitlaat en een koplamp die de fraaie aanvalshouding kracht bijzet. Datzelfde doet de beresterke viercilindermotor, die een krachtig acceleratie koppelt aan een indrukwekkend vermogen. Het stabiele rijwielgedeelte en de hoogwaardige, instelbare vering maakt vervolgens dat de CB1000R zijn beloftes meer dan waarmaakt...
Achterlicht
De steil omhoog gerichte achtersectie verleent de motor al bij stilstand een air van snelheid. Daaronder is een hypermodern LED achterlicht aangebracht.
Koplamp
De multireflectorkoplamp is in een compact masker geïntegreerd en verleent de CB1000 met zijn puntige vorm een krachtig uiterlijk. De koplampunit is voorzien van een innovatief LED stadslicht.
Enkelzijdige achterbrug
De kunstzinnig gevormde, enkelzijdige achterbrug biedt vrij zicht op het al even prachtig vormgegeven achterwiel. De achterbrug wordt afgeveerd door een volledig instelbare monoschokdemper.
Krachtbron
click! De 998cc viercilinder van de CB1000R is afgeleid van Honda’s Superbike, de CBR1000RR Fireblade. Het blok is speciaal getuned om de CB1000R een krachtige acceleratie vanuit lage toerentallen te geven.
|
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
| Tilburg, Noord-Brabant |
| 013-8225552 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken