Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET - 2000

Garantie: Ja
50937 Km
Blauw
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze super nette en goed onderhouden Honda CB 600 F Hornet uit bouwjaar 2000.

Beschikt over titanium ROADSITALIA uitlaatsysteem met DB killer, valblokken, chromen spiegels, donkere kuipruit, super net uiterlijk in een hele mooie kleur blauw, en een zojuist uitgevoerd beurtje.

​Eventueel geschikt te maken voor A2 35KW klein rijbewijs.
  • !! NU EXTRA SCHERPE PRIJZEN - BEL ONS VOOR DE NAJAARSDEAL !!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Voordat u ons bezoekt kunt u het beste even van te voren bellen om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Dinsdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Woensdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Donderdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vrijdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Zaterdag: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Kelvinstraat 27
    7701 BZ Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen / appen, of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion