Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 F2 - 1978

Garantie: Nee
86487 Km
Rood
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een klassieke honda CB750 F2

* Bj. 1978 , nederlands geleverde motorfiets , met aktief kenteken
* 86.487
* Compleet , en in redelijke staat... 
* Stond even stil , maar liep zo weer 
* 750cc enkel nokker  loopt goed lekt niet ...
* laadt goed bij...
* km-teller / snelheids meter werken
* rijdt  proefritje mogelijk... maar heeft wat aandacht nodig:
- achterrem heeft geen druk, voorrem  is al eens aangepakt, die remt...
- draden van achterlicht / knipperlichten achter aansluiten
- en onderhoud geven ..
- banden goed , niet verdroogd en goed profiel
- kettingset OK
- accu is nieuw
* Prijs 1750€ en inruil mogelijk , modern , (semi) klassiek op motoren gebied
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1965 - De BSA Group huurt in 1965 consultants McKinsey & Company in om de structuren om BSA en Triumph in kaart te brengen en zodoende de productielijnen en gerelateerde processen te stroomlijnen. Het rapport geeft ook een overzicht van de situatie in Amerika, de grootste afzetmarkt van Triumph met 60%. Het resultaat geeft een advies tot integratie van de beide merken. Eric Turner besluit dat de verkoopdoelen niet in elkaars lijn liggen en legt het advies naast zich neer. Vanaf dat moment laat hij zich volledig leiden door zijn accountants voor wat betreft het stellen van doelen in plaats van het betrekken van advies vanuit dealers en distributeurs.
© 2000 - 2024 Motoroccasion