Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 1000 A - 2012

Garantie: Ja
46454 Km
Zwart
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette CBF 1000 ABS.
goede banden.
Recent (45000km)grote beurt gehad bij motoport.
inc:
Kleppen stellen,olie en filters,bougies,remblokken etcetc.

factuur aanwezig twv 830,-euro.

alle facturen aanwezig.

topkoffer met rugsteun.
Scottoiler.
Handvatverwarming.
hoge kuipruit.
Zumo nav.voorbereiding
Middenbok.


4750,-vaste prijs
 
  • RoelofsMotoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,-euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion