Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In perfecte staat verkerende Honda CBF 600 ABS van 2004 met 44551 kilometer.
De banden en ketting en tandwielen zijn zo goed als nieuw
Nieuwe olie en filter.
Voorzien van handvatverwarming
Prijs 2950 euro
Geopend op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 65|45.2 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppem per cilinder |
Brandstof toevoer | 34mm slanted flat-slide VP-type carburettors |
Ontsteking | Computer gestuurde digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 78.2|58.3|10500 |
Max. koppel | 58|8000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.928 |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Mono-backbone; rectangular-section steel tube |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met 7-voudige instelbare veervoorspanning, 125 mm veerweg |
Remmen voor | 2x296x4.5 mm gecombineerd remsysteem met driezuigerremklauwen en gesinterde remblokken |
Remmen achter | 240x5 mm gecombineerde remsysteem met enkelzuigerremklauw en gesinterde remblokken |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR 17 M/C (69W) |
Wielbasis | 1480 |
Lengte | 2170 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1240 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 202(drooggewicht |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
VAN JE PASSIE JE BEROEP MAKEN!
De passie voor motorrijden en sleutelen aan motoren begon bij mij op mijn veertiende. Natuurlijk begon ik met het sleutelen aan brommers, maar al gauw maakte ik de overstap naar motoren. Nu, ruim twintig jaar later, mag ik me gerust specialist noemen op het gebied van het herstellen en opknappen van tweedehands motoren. Zo is mijn bedrijf RV Betaalbare Motoren ontstaan. Een specialisme, geboren uit een hobby en een passie. Ben je op zoek naar een 2e hands motor die weer volledig ok is? RV Betaalbare Motoren is jouw partner. Zeker als je op zoek bent naar een topklasse motor die ook nog betaalbaar is.
DE WERKWIJZE VAN RV BETAALBARE MOTOREN
RV Betaalbare Motoren is al vanaf 2011 als bedrijf operationeel. Onze bezigheid is het inkopen verkopen van motoren van voornamelijk van Japanse makelij. Daarnaast verhandelen we ook regelmatig motoren van Italiaanse origine, zoals Ducati, Benelli of Moto Morini. Wij zien het als een uitdaging om zeker de youngtimers helemaal op te waarderen en de eigenaar nog zoveel mogelijk rijplezier te gunnen. En wat prijs betreft, onze bedrijfsnaam zegt het al: ze zijn altijd betaalbaar.
RV BETAALBARE MOTOREN MAAKT DUIDELIJKE KEUZES
Omdat RV Betaalbare Motoren geen behoefte heeft om te investeren in veel personeel of een grote showroom, kunnen we onze prijzen schappelijk en realistisch houden. Als je op zoek bent naar een goedkope tweedehands motor, krijg je van ons een eerlijk advies en een zeer concurrerend aanbod. Je begrijpt natuurlijk wel dat een eigenaar van een bedrijf die zelf sleutelt en een passie voor motoren heeft, hierover niet uitgepraat raakt. Weet je nog niet welke motor bij je past? Maak dan vrijblijvend een afspraak. Je bent altijd welkom, je krijgt van ons een persoonlijk advies en we weten eigenlijk al zeker dat we je een uitstekend aanbod kunnen doen.
 | Bergen, Noord-Holland |
 | 06-23228655 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken