Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD - 1999

Garantie: Nee
58000 Km
ROOD
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Honda CBR1100XX, bijgenaamd de "Blackbird", maakte zijn debuut in 1996 en vestigde zich als een icoon onder sporttoermotorfietsen. Met een krachtige 1.137 cc viercilindermotor en een gestroomlijnd ontwerp was de Blackbird niet alleen een van de snelste productiemotorfietsen van zijn tijd, maar ook een comfortabele keuze voor lange ritten. Ondanks zijn productiestop in 2007 blijft de Blackbird een geliefd model, gewaardeerd om zijn snelheid, stijl en veelzijdigheid.

Originele Nederlandse motor.
In een top staat.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion