Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2016/Honda/2016-Honda-CRF125F2.jpg) |
Motor | Luchtgekoelde 4-takt SOHC 1 cilinder |
Boring x slag | 52.4|57.9 |
Cilinder inhoud | 110 |
Comp. verhouding | 9,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | DC-CDI |
Ontsteking | |
Vermogen | |6.6|7.000 |
Max. koppel | 10.2|4.500 |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 4.3 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Diamantframe |
Vering voor | 31mm Telescopische vork |
Vering achter | Pro-Link single Shock |
Remmen voor | 220mm Hydraulische schijf |
Remmen achter | 95mm Trommelrem |
Voorband | 70/100-19 |
Achterband | 90/100-16 |
Wielbasis | 1.254 |
Lengte | 1.770 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1.010 |
Zithoogte | 735 |
Drooggewicht | 88 |
Leverbare kleuren | Extreme Red |
Beschrijving | Hij is dan misschien niet zo groot, maar heeft dezelfde styling en een aantal dezelfde functies als zijn grote broer, de geweldige CRF450R. Zodra je de elektrische starter bedient, staat de luchtgekoelde SOHC-motor te popelen om er vandoor te gaan. Deze is speciaal afgesteld voor een vloeiend koppel bij lage toerentallen, ideaal voor jonge rijders. Het nieuwe, stalen Diamond-spar frame, de voorvork met buizen van 31 mm en een veerweg van 140 mm en de Honda Pro-Link achterwielophanging vormen samen een superstevig chassis dat gemaakt is voor het ruige werk. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
![](/icon-location.png) | Eibergen, Gelderland |
![](/icon-tel.png) | 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken