Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Jouw Avontuur Begint Hier: Honda CRF 1100 DCT Adventure Sports (2022)
Stap op en laat je meevoeren! Deze Honda CRF 1100 DCT Adventure Sports uit 2022 is de perfecte partner voor elke reis, of je nu de horizon opzoekt of de dagelijkse rit omtovert tot een avontuur. Met slechts 41.097 km op de teller is deze machine net ingereden en staat hij te popelen om samen met jou nieuwe herinneringen te creëren.
Waarom deze Honda de jouwe moet zijn:
-
DCT (Dual Clutch Transmission): Ervaar ongeëvenaard rijgemak en comfort dankzij de soepele, automatische schakelovergangen. Geen gedoe met koppelen, alleen puur rijplezier.
-
Adventure Sports Uitvoering: Volledig uitgerust voor lange afstanden en divers terrein, inclusief extra brandstofcapaciteit, elektronische vering en meer windbescherming.
-
Krachtige Prestaties: De betrouwbare 1100cc motor levert indrukwekkende prestaties en een soepele vermogensafgifte, perfect voor zowel snelwegritten als bochtige binnenwegen.
-
Optisch en Technisch Top: Deze motor is zorgvuldig onderhouden en verkeert in uitstekende staat, zowel vanbinnen als vanbuiten. Klaar om direct mee weg te rijden!
Zoek je een betrouwbare, comfortabele en avontuurlijke reisgenoot die geen uitdaging uit de weg gaat? Dan is dit jouw kans! De Honda CRF 1100 DCT Adventure Sports staat bekend om zijn robuustheid en veelzijdigheid, en dit exemplaar is klaar voor zijn volgende kilometers met jou aan het stuur.
De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk
De informatie in deze advertentietekst is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen, zetfouten en de beschikbaarheid zijn voorbehouden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, paralleltwin met 8 kleppen, 270° krukas en unicam |
Boring x slag | 92 mm x 92 mm |
Cilinder inhoud | 1084 cc |
Comp. verhouding | 10.1:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 75 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 6.250 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling met assist/slipperkoppeling en aluminium nokken. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24.8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen semi-dubbel wiegframe |
Vering voor | EERA - Showa Telescopische upsd vork met een binnenbuis diameter van 45 mm en Showa EERA met aanpassingen voor in- en uitgaande demping. 230mm veerweg |
Vering achter | EERA - Monoblock aluminium swing arm Pro-Link met Showa gas-geladen demper, hydraulische op afstand bediende instelling van veervoorspanning en elektrische controle voor compressie en uitgaande demping, 220 mm slag op achteras. |
Remmen voor | 310mm dubbele wave-type remschijf met aluminium naaf en radiaal gemonteerde vierzuiger klauwen en remblokken in gesinterd metaal |
Remmen achter | 256mm wave type enkele schijf met enkelzuigerklauw en gesinterde remblokken |
Voorband | 90/90-21 tube type |
Achterband | 150/70-R18 tube type |
Wielbasis | 1.575 mm |
Lengte | 2.332 mm |
Breedte | 960 mm |
Hoogte | 1558 mm |
Zithoogte | 850/870 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | PEARL GLARE WHITE,MAT BALLISTIC BLACK METALLIC |
Beschrijving | Je weet maar nooit wanneer de wind je zal roepen. Als dat gebeurt, moet je er klaar voor zijn.



De Africa Twin Adventure Sports heeft een grote benzinetank, lange veerwegen voor meer grondspeling en betere bescherming tegen weer en wind. Throttle By Wire biedt 3 rij-modi - en een bijkomende G-mode voor offroad gebruik - plus een reeks innovatieve kenmerken die je verder zullen leiden dan je ooit durfde te dromen. Als final touch hebben we hem een speciale kleurstelling gegeven om de 30ste verjaardag van dit model te vieren. Hij is er helemaal klaar voor. Jij ook? |
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken